Obsługa księgowa

Responsive image

W ramach naszych zadań związanych z obsługą księgową zobowiązujemy się do

  • prowadzenia ksiąg rachunkowych z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego
  • prowadzenia wymaganych przepisami prawa ewidencji księgowych (ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia, ewidencje do celów podatku od towarów i usług)
  • ustalania wysokości należnych zaliczek na podatek VAT i podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT) oraz prawnych (CIT) oraz sporządzanie wymaganych przepisami prawa podatkowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji i składanie ich elektronicznie do Urzędu Skarbowego
  • sporządzania zeznań rocznych
  • sporządzania rocznych sprawozdań finansowych
  • przekazywanie Zleceniodawcy informacji o wysokości podatków oraz składek ZUS w ustalonych terminach
  • doradztwa w zakresie optymalizacji podatkowej.

Zobacz także

Obsługa kadrowo-płacowa

Obsługa kadrowo-płacowa

Zatrudniasz pracowników na umowę o pracę, zlecenie lub dzieło? Chętnie zajmiemy się obsługą kadrowo-płacową Twojej firmy. Na czas przygotujemy listy płac, ZUS-y, deklaracje roczne oraz miesięczne. Z wyprzedzeniem dostaniesz informację o wysokości podatków i ZUS-ów. Przygotujemy rachunki do umów zleceń oraz w razie konieczności sprawdzimy lub przygotujemy teczki osobowe osób zatrudnionych.

Zakładanie działalności

Zakładanie działalności

Zastanawiasz się nad założeniem działalności gospodarczej? Przerażają Cię urzędy, procedury i formularze? Założymy za Ciebie działalność gospodarczą całkowicie za darmo! Doradzimy odpowiednie formy opodatkowania, wypełnimy dokumenty oraz dopełnimy wszystkich formalności.

Wyjaśnianie zaległości księgowych

Wyjaśnianie zaległości księgowych

Prowadzisz działalność i masz zaległości w księgowaniu dokumentów, składaniu deklaracji, sprawach kadrowych lub płacowych? Masz do złożenia dziesiątki korekt do ZUS-u lub US i nie chcesz robić tego sam? Możemy zrobić to za Ciebie. Napisz lub zadzwoń a chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie.